Opis projektu
Przedstawiony projekt uporządkuje obecny bałagan, braku ilości miejsc wyznaczonych do parkowania rowerów. Obecnie odbywa się to na peronie, ogrodzeniach dworcowych. A więc jest to tzw. wolnoamerykanka, która jest naganna i dziwię się administratorowi dworca PKP Oława, że nie wyciąga w stosunku do parkujących rowerzystów - środków karnych. Chce zaznaczyć,że "Wiata Rowerowa" będzie dla mieszkańców / rowerzystów - ogólnodostępna, poprawi ich bezpieczeństwo a ich rowery będą zabezpieczone atmosferycznie (różne pory roku).
Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcęLp. | Część składowa | Łączny koszt |
---|
1 | Opracowanie założeń techniczno-lokalizacyjnych p/ wiate Rowerową a) wykonanie szkicu oraz prace pomiarowe na miejscu przeznaczenia w/w Wiaty Rowerowej a=8 godz.x100 zł | 800 zł |
2 | Prace ziemne na placu - jego utwardzenie zg. z w/w szkicem loklizacji Wiaty Rowerowej ( transport+materiały+robocizna) - cenna netto | 7 600 zł |
3 | Prace brukarskie w/w placu tj. wykończenei go płytą chodnikową i obręczami transport + materiał +robocizna) - cena netto | 9 560 zł |
4 | Wiata rowerowa zg. z kat. firmy - cena netto | |
5 | 4a) koszt kat. firmy - cena netto | 47 500 zł |
6 | 4b) transport (od firmy "x" do miejsca przeznaczenia) - cena netto | 1 500 zł |
7 | 4c ) montaż Wiaty Rowerowej zg. z zamówieniem - cena netto | 4 500 zł |
8 | Nadzór wnioskodawcy projktu nad pracami zleconymi zg. z harmonogramem prac. a) odbiory eksploatacyjne wykonanych prac/zleceń, sporządzenie projektów zdawczo-odbiorczych - wycena robocizny a=8 godz.x 100 zł.- cena netto | 800 zł |
Łącznie: 72 260 zł |
Status projektu
Zweryfikowany negatywnie na etapie oceny merytorycznej
Uzasadnienie
- projekt jest niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa,
- zakłada realizację projektu z naruszeniem prawa własności, teren należy do Skarbu Państwa, w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych S.A.,
- projekt o charakterze infrastrukturalnym, na terenie nie będącym własnością miasta,
- projekt w strefie konserwatorskiej, wymagającej akceptacji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków